LPG Landi Renz IG1 - niskie ciśnienienie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Novitz
    Classic
    • 2014
    • 4

    LPG Landi Renz IG1 - niskie ciśnienienie

    Prezes52, no przecie cała mama :P
  • Krzysztof512
    Drive
    • 2012
    • 62

    #2
    LPG Landi Renz IG1 - niskie ciśnienienie

    Mam skoda Octavia II silnik 1,6 MPI. 2010 r Instalcja LR Omegas . zatankowany do pełna na stacji Lotos. PO ok 40 km . centralka pipczy i przełaczył się na gaz. Po podpieciu kompa okazało się ze jest za niskie ciścinienie ok. 0.36. Wymieniłem reduktor na nowy i map sensor na nowy. Dalej jest ten sam problem. Zawór na zbiorniku lpg, działa. Trzpień zaworu jest czysty nie jest zabrudzony. nie wiem co jest problemem.
    Reszta ustawień jest raczej w porządku. Przewód niby też drożny. sprawdzałem podając napiecie na zawór zbiornika bezpośdrednio z akumulatora. Wygląda na nieuszkodzony , nie jest nigdzie mechanicznie docisnięty. auto ma dopiero 32 tys. jest mało jeżdżone przez ostatnie pól roku. filtry oba wymienione [ nowy był na reduktorze w komplecie ]. Bak lpg pełny na full.
    Krzysztof512

    Komentarz

    • pejo
      Rider
      • 2010
      • 286
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Czy regulacja ciśnienia na reduktorze działa? Jeśli tak to sprawdź dokładnie wiązkę przy wtyczce czujnika ciśnienia gazu na listwie wtryskowej.

      Komentarz

      • Krzysztof512
        Drive
        • 2012
        • 62

        #4
        Zamieszczone przez pejo
        Czy regulacja ciśnienia na reduktorze działa? Jeśli tak to sprawdź dokładnie wiązkę przy wtyczce czujnika ciśnienia gazu na listwie wtryskowej.
        no własnie nie działa , cały czas pokazuje 0,36 a wczoraj 0,8, czujnik mapsensor był wymianiany i własnie nie mogę skalibrować map sensora - sprawdze tą wiązke a przesz moment raz po odpaleniu [ po wymianie reduktora chodził dobrze]]
        Krzysztof512

        Komentarz

        • pejo
          Rider
          • 2010
          • 286
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Zakładam, że wiesz jak reguluje się ciśnienie na reduktorze - śrubką na reduktorze kręcimy na uruchomionym silniku (uwaga na poparzenie ręki). Ta regulacja jest bardzo ciężka.
          Jeśli w ten sposób regulujesz i działa to sprawdź dokładnie wiązkę przy samej wtyczce. Tam przewody lubią się przecierać.
          Jest jeszcze jedna możliwość, że kupiłeś uszkodzony reduktor

          Komentarz

          • bishop
            L&K
            • 2012
            • 1430

            #6
            Zamieszczone przez pejo
            Ta regulacja jest bardzo ciężka.
            Dostęp czy ustawienie prawidłowej wartości?




            Dzięki Pejo

            Komentarz

            • pejo
              Rider
              • 2010
              • 286
              • BSE 1.6 MPI 102 KM

              #7
              Zamieszczone przez bishop
              Zamieszczone przez pejo
              Ta regulacja jest bardzo ciężka.
              Dostęp czy ustawienie prawidłowej wartości?
              I jedno i drugie. Reduktor jest pod akumulatorem i spróbuj tam rękę włożyć jak jest ciepły silnik. Poza tym musisz trochę pokręcić aby ustawić dobre ciśnienie. Trzeba wykonać kilka lub kilkanaście pełnych obrotów śrubki.

              Komentarz

              • czarnulka
                Classic
                • 2015
                • 7

                #8
                serwis instalacji gazowej w Krakowie

                hej wszystkim, mam pytanie gl do osób z krk i mające gaz w swej octavii, macie jakies namiary na dobrych gaziaży by dobrze zbadali instalacje gazu bo cos mi błędy robi na diagnostyce silnika...;/ dzieki z góry za namiary. pozdrawiam:-)
                Meg

                Komentarz

                • Krzysztof512
                  Drive
                  • 2012
                  • 62

                  #9
                  Sprawa się wyjasniła. Wypuściłem LPG ze zbiornika- odłączyłem akumulator w samochodzie , podłaczyłem długi kabel do akumulatora 12V - taki od alarmu Satel, od gazownika chciałem kupić ale dał za darmo ,krótką rurkę miedzianą z końcówką do wkręcenia w wielozawór do butli ], do rurki doczepiłem wąż ogrodowy żeby gaz nie zbierał się blisko samochodu , na szczęście dzisiaj wiało, i opróżniłem powoli cały zbiornik załaczając tylko napiecie z akumulatora[ zawór manulany odkręciłem ale tylko trochę bo bałem się żeby zawór podczas wypuszczania LPG nie zamarzł ]. wyjąłem pusty zbiornik z samochodu,no i okazało się że nie był taki pusty. wody było ok 1 litra , i syf maż taka sama jak zbiera się w reduktorze. Ostatnio tankowałem parę razy ma Lukoil koło Makro w Gdyni na ul. Hutniczej. Coś więcej trzeba wyjaśniać ! . Wymyłem a potem przedmuchałem zbiornik powietrzem ze sprężarki. zatankowałem LPG na Shelu na próbę 15 litrów, ciśnienie w normie 1,35. Będę jeszcze dokładnie kalibrował instalację ale to później.
                  Krzysztof512

                  Komentarz

                  • paulob1
                    Rider
                    • 2008
                    • 470
                    • Octavia I (1U2)
                    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                    #10
                    czarnulka, Płaszowska 22 lub Beskidzka, kawałek od Biedrony po lewej stronie,numeru domu nie pamiętam, ale widać z ulicy.
                    Ja od 1999 roku jeżdżę na Płaszowską. Ostatnio zmienił się właściciel, ale nie zauważyłem, by się coś pogorszyło u nich.
                    Krzysztof512, co du Lukoila to nie tankuj na tym syfie. W Krakowie też mamy te stacje i opinia co do jakości paliw baaardzo mierna.

                    Komentarz

                    Pracuję...